

Ο Υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ.Αντώνης Μπέζας κατά την περιοδεία που πραγματοποίησε χθες μαζί με τον Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργο Σουφλιά στην Εγνατία Οδό στο τμήμα Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα και στα έργα στο Νέο Λιμένα Ηγουμενίτσας, έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:
Για την Εγνατία Οδό:
Η Εγνατία είναι ένα μεγάλο έργο υποδομής, ένα μεγάλο έργο για την ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας, αλλά και για την αναβάθμιση της στρατηγικής θέσης της Ελλάδας στη Νοτιανατολική Ευρώπη. Θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου προς την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ, τα στελέχη της Εγνατίας Οδού, τις ελληνικές κατασκευαστικές εταιρίες για το πολύ μεγάλο και σημαντικό έργο που επιτελούν με την κατασκευή της Εγνατίας Οδού. Θέλω επίσης να εκφράσω τη χαρά μου και τις ευχαριστίες μου όχι μόνο γιατί παραδίδουμε σήμερα στην κυκλοφορία αυτό το δύσκολο σε κατασκευή τμήμα της Εγνατίας Οδού στη Θεσπρωτία, αλλά και γιατί με τις ενέργειες των τελευταίων ετών από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ και την Κυβέρνηση γενικότερα, η Εγνατία προχωράει με ταχύτερους ρυθμούς και όλα πλέον τα τμήματα της Εγνατίας, στη Θεσπρωτία είναι ολοκληρωμένα. Η Ήπειρος προχωράει μπροστά, η Ήπειρος αναπτύσσεται, η Ήπειρος προσπαθεί με γρήγορους ρυθμούς να καλύψει τη διαφορά της από τις άλλες πιο αναπτυγμένες περιοχές της πατρίδας μας.Για τον ΣΕΑ στο Ελευθεροχώρι και το θέμα της εισόδου – εξόδου από την Εγνατία.Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι ο Υπουργός ξεκαθάρισε με τον πιο επίσημο τρόπο ότι στην περιοχή του Ελευθεροχωρίου δημοπρατείται τις επόμενες ημέρες η κατασκευή Σταθμού Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων , ενός σταθμού που η δρομολόγηση και οι μελέτες του ξεκίνησαν μετά το 2005. Το αναφέρω αυτό για την αποκατάσταση της αλήθειας, επειδή κάποιοι ισχυρίζονται ότι ο ΣΕΑ στο Ελευθεροχώρι είχε αποφασιστεί πριν το 2004. Επίσης είναι πολύ σημαντικό για τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής της Παραμυθιάς το γεγονός ότι ο Υπουργός ξεκαθάρισε ότι η Εγνατία Οδός Α.Ε θα κατασκευάσει πρόσθετα έργα , ώστε να επιτευχθεί η πρόσβαση (είσοδος – έξοδος) των κατοίκων της περιοχής της Σκάλας της Παραμυθιάς στην Εγνατία Οδό. Η Εγνατία είναι ένας δρόμος ανάπτυξης για όλη την Ελλάδα και για τη Θεσπρωτία. Για την οικονομική πολιτική: Η οικονομική πολιτική που εφαρμόζουμε είναι μια πολιτική η οποία και προωθεί την ανάπτυξη, και ενισχύει την κοινωνική συνοχή, και βοηθάει να αντιμετωπίσουμε τις επιπτώσεις αυτής της κρίσης που είναι μπροστά μας. Εκείνο το οποίο εγώ θέλω να τονίσω είναι ότι σε μια τέτοια δύσκολη περίοδο πρέπει όλοι, και όταν λέω όλοι εννοώ και η πολιτεία και οι τράπεζες και οι ΔΕΚΟ, να συμμετέχουμε σε αυτή την κοινή προσπάθεια , να απλώσουμε ένα δίχτυ προστασίας σε αυτούς που είναι οικονομικά ασθενέστεροι, σε αυτούς που πλήττονται περισσότερο από την κρίση. Αυτό είναι που κάνουμε τουλάχιστον, από πλευράς Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών . Για το αν η «πολιτική Αλογοσκούφη» είναι προσωπική ή κυβερνητική.Οι βασικές κατευθύνσεις τις οικονομικής πολιτικής είναι αποτέλεσμα συλλογικής ευθύνης. Δε τις χαράζει μόνος του ο Υπουργός Οικονομίας τις βασικές κατευθύνσεις της οικονομικής πολιτικής. Είναι κατευθύνσεις τις οποίες αποδέχεται και εφαρμόζει, και χαράζει στο σύνολό της η Κυβέρνηση.Για τις δημοσκοπήσεις:Οι δημοσκοπήσεις φωτογραφίζουν μια συγκεκριμένη συγκυρία. Μπορούμε να αναστρέψουμε το κλίμα και θα το αναστρέψουμε. Για τους 151 Βουλευτές της ΝΔ.Η ΝΔ έχει εντολή και με αυτή την εντολή που έχει και την πλειοψηφία στη Βουλή εφαρμόζει το πρόγραμμά της και το έργο της για την Ελλάδα.Για το δημόσιο χρέος :Το δημόσιο χρέος είναι μια μεγάλη θηλιά στο λαιμό της ελληνικής οικονομίας. Είναι μια κατάσταση την οποία κληρονομήσαμε από την άφρονα διαχείριση του παρελθόντος των προηγούμενων Κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και μια κατάσταση την οποία προσπαθούμε να διαχειριστούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο .
Η Εγνατία είναι ένα μεγάλο έργο υποδομής, ένα μεγάλο έργο για την ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας, αλλά και για την αναβάθμιση της στρατηγικής θέσης της Ελλάδας στη Νοτιανατολική Ευρώπη. Θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου προς την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ, τα στελέχη της Εγνατίας Οδού, τις ελληνικές κατασκευαστικές εταιρίες για το πολύ μεγάλο και σημαντικό έργο που επιτελούν με την κατασκευή της Εγνατίας Οδού. Θέλω επίσης να εκφράσω τη χαρά μου και τις ευχαριστίες μου όχι μόνο γιατί παραδίδουμε σήμερα στην κυκλοφορία αυτό το δύσκολο σε κατασκευή τμήμα της Εγνατίας Οδού στη Θεσπρωτία, αλλά και γιατί με τις ενέργειες των τελευταίων ετών από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ και την Κυβέρνηση γενικότερα, η Εγνατία προχωράει με ταχύτερους ρυθμούς και όλα πλέον τα τμήματα της Εγνατίας, στη Θεσπρωτία είναι ολοκληρωμένα. Η Ήπειρος προχωράει μπροστά, η Ήπειρος αναπτύσσεται, η Ήπειρος προσπαθεί με γρήγορους ρυθμούς να καλύψει τη διαφορά της από τις άλλες πιο αναπτυγμένες περιοχές της πατρίδας μας.Για τον ΣΕΑ στο Ελευθεροχώρι και το θέμα της εισόδου – εξόδου από την Εγνατία.Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι ο Υπουργός ξεκαθάρισε με τον πιο επίσημο τρόπο ότι στην περιοχή του Ελευθεροχωρίου δημοπρατείται τις επόμενες ημέρες η κατασκευή Σταθμού Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων , ενός σταθμού που η δρομολόγηση και οι μελέτες του ξεκίνησαν μετά το 2005. Το αναφέρω αυτό για την αποκατάσταση της αλήθειας, επειδή κάποιοι ισχυρίζονται ότι ο ΣΕΑ στο Ελευθεροχώρι είχε αποφασιστεί πριν το 2004. Επίσης είναι πολύ σημαντικό για τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής της Παραμυθιάς το γεγονός ότι ο Υπουργός ξεκαθάρισε ότι η Εγνατία Οδός Α.Ε θα κατασκευάσει πρόσθετα έργα , ώστε να επιτευχθεί η πρόσβαση (είσοδος – έξοδος) των κατοίκων της περιοχής της Σκάλας της Παραμυθιάς στην Εγνατία Οδό. Η Εγνατία είναι ένας δρόμος ανάπτυξης για όλη την Ελλάδα και για τη Θεσπρωτία. Για την οικονομική πολιτική: Η οικονομική πολιτική που εφαρμόζουμε είναι μια πολιτική η οποία και προωθεί την ανάπτυξη, και ενισχύει την κοινωνική συνοχή, και βοηθάει να αντιμετωπίσουμε τις επιπτώσεις αυτής της κρίσης που είναι μπροστά μας. Εκείνο το οποίο εγώ θέλω να τονίσω είναι ότι σε μια τέτοια δύσκολη περίοδο πρέπει όλοι, και όταν λέω όλοι εννοώ και η πολιτεία και οι τράπεζες και οι ΔΕΚΟ, να συμμετέχουμε σε αυτή την κοινή προσπάθεια , να απλώσουμε ένα δίχτυ προστασίας σε αυτούς που είναι οικονομικά ασθενέστεροι, σε αυτούς που πλήττονται περισσότερο από την κρίση. Αυτό είναι που κάνουμε τουλάχιστον, από πλευράς Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών . Για το αν η «πολιτική Αλογοσκούφη» είναι προσωπική ή κυβερνητική.Οι βασικές κατευθύνσεις τις οικονομικής πολιτικής είναι αποτέλεσμα συλλογικής ευθύνης. Δε τις χαράζει μόνος του ο Υπουργός Οικονομίας τις βασικές κατευθύνσεις της οικονομικής πολιτικής. Είναι κατευθύνσεις τις οποίες αποδέχεται και εφαρμόζει, και χαράζει στο σύνολό της η Κυβέρνηση.Για τις δημοσκοπήσεις:Οι δημοσκοπήσεις φωτογραφίζουν μια συγκεκριμένη συγκυρία. Μπορούμε να αναστρέψουμε το κλίμα και θα το αναστρέψουμε. Για τους 151 Βουλευτές της ΝΔ.Η ΝΔ έχει εντολή και με αυτή την εντολή που έχει και την πλειοψηφία στη Βουλή εφαρμόζει το πρόγραμμά της και το έργο της για την Ελλάδα.Για το δημόσιο χρέος :Το δημόσιο χρέος είναι μια μεγάλη θηλιά στο λαιμό της ελληνικής οικονομίας. Είναι μια κατάσταση την οποία κληρονομήσαμε από την άφρονα διαχείριση του παρελθόντος των προηγούμενων Κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και μια κατάσταση την οποία προσπαθούμε να διαχειριστούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο .